Ще одним важливим напрямом роботи ІМіП є розбудова безпечного та мирного середовища в освітніх закладах заради сталих позитивних змін.
За час роботи у сфері відновних практик у школах ми налагодили постійну роботу близько 30-ти Шкільних служб порозуміння (ШСП) у різних регіонах України, навчили більше 5000 школярів та вчителів вирішувати конфлікти шляхом медіації.
Також велику роботу було приділено методичній та рекомендаційний основі. Зокрема, ми розробили методичні рекомендації та Рекомендовані стандарти якості функціонування ШСП, склали алгоритм створення ШСП, переклали книги іноземних авторів, які значно підвищили продуктивність діяльності служб.
Результатом багаторічної роботи ІМіП стало створення унікальної моделі “Мирна школа” – інтегрованої та комплексної моделі побудови взаємовідносин і комунікації в освітньому закладі, метою якої сьогодні є формування і підвищення резильєнтності та стресостійкості, розвиток самоусвідомлення і чутливості до багатоманіття у шкільній громаді.
Модель було впроваджено в 10 пілотних школах у 5 областях України у якості освітнього експерименту всеукраїнського рівня. Станом на початок 2023 року освітній експеримент завершено та отримано схвалення від Міністерства освіти і науки України для подальшого впровадження нашої моделі.
Також ІМіП займається неформальною освітою молоді з тем управління конфліктами та розбудови миру. За 2022 рік більше 50 дітей опанували навички життєстійкості та в роботі зі стресом. Ще 10 учнів наші експерти підготувати до самостійного вирішення конфліктів у якості шкільних медіаторів.
Докладніше про роботу ІМіП та створення Мирної школи читайте у статті “Від медіації рівний-рівному до “Мирної школи” https://safeschools.com.ua/novyny/shsp/v-d-med-ats-ji-r-vnij-r-vnomu-do-mirnoji-shkoli.